Opłata skarbowa za dokonanie czynności urzędowych
Opłatę Skarbową za dokonanie czynności urzędowych tj wydanie zaświadczeń, zezwoleń, decyzji oraz niektórych dokumentów należy wnosić na konto Urzędu Miasta w Słupcy:
Urząd Miasta w Słupcy
Bank Spółdzielczy Słupca
Nr 45 8542 0001 0024 3377 0003 6753
Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą: dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej, złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia lub zezwolenia
ZAŚWIADCZENIA
1) zaświadczenie wydawane w interesie publicznym
2) zaświadczenie wydawane na podstawie przepisów o hodowli zwierząt gospodarskich
3) potwierdzenie złożenia podania oraz innych dokumentów składanych w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej
Stawka 17 zł
DECYZJE
Stawka 10 zł
Publikacja dnia: 11.05.2015
Dokument z dnia: 11.05.2015
Dokument oglądany razy: 5 450